Thursday 26 April 2012

First Time Makan Tutti Frutti



Hai dan assalamualaikum! Kalau korang tengok tajuk mesti ada yang cakap aku ni 'jakon' sebab baru nak makan tutti frutti right? Okay, semalam adalah hari Rabu, or in english, Wednesday. Semalam aku ngan geng aku berserta budak sama umur tapi agak 'pendek' pun ikut gi koko. Waktu tu aku bawak RM 10 sebab hari tu bufday abang aku, so aku planlah nak beli coklat cadbury like that. Tapi kitorang semua teringin pulak nak cuba makan Tutti Frutti. Yalah, tak pernah makan, asyik tengok orang lain makan je, mestilah nak cuba. So, kitorang pun berdoalah moga-moga cukup duit gabungan kitorang, takutlah kalau tak cukup duit, buat malu jer nanti, heheh. Bila kitorang masuk kedai tu, cepat2 kitorang pergi kat murid sekolah kitorang yang tengah dok makan kat situ. Kitorang tanya-tanyalah macamana nak amik, camna nak bayar. Haha, bila ingat balek rasa lawak do :D Kitorang pun masih 'new' dalam bab tutti frutti ni so kitorang beli perisa taro jelah. Pastu topping dia kitorang letak jellybeans dan sedikit nips. Tu ajer, simple kan? Harga tutti tu adalah RM 9 lebih. Kitorang pun belilah then makan jap kat meja yang disediakan. Waktu tu, aku yang belanja, so lain kali yang lain pulak belanja. Kan senang, sharing is caring ;) Kay, sorry buat entry yang agak membosankan sebab perkaranya berlaku semalam, sepatutnya tulis semalam, sekarang pun dok tukar2, jap tengok fb, jap tengok post ni, jadi dah hilang mood nya. This entry ends here, bai-bai ♥

No comments:

Post a Comment