Tuesday 8 May 2012

Kucing Comel


Hai and assalamualaikum semua! Alololo, comelnya kucing kat sebelah ni! ^____^ Hahahaha, aku post semata-mata pasal gambar kucing ni, saje takde keje. Opps, silap, of courselah aku ada kerja, akukan masih bergelar murid sekolah! Ikutkan, ada banyak kerja karangan BM aku tertangguh, adoyaiii -.-"  Sepatutnya aku siapkan kesemua kerja Karangan 1 at least, walaupun bila hantar nanti confirm asyik kene tanda 'lewat' ajer dengan cikgu BM aku. Tapi penyakit malas bertandang pulak kat diri aku ni tetiba, hmmm.. Sebenarnya, aku ada nak post pasal pesta buku yang aku pergi minggu lepas yang juga telah selesai and pasal muffin yang baru aje aku buat semalam. Tapi gambarnya pulak aku belum masukkan dalam laptop, jadi lainkali lah aku buat entri tu. InsyaAllah aku ubah gaya aku, yalah asyik tak siap kerja sekolah jer, jadi tension nanti nak uruskan pasal homework je. Okay, kali ni entri aku tak panjang pun, ringkas aje. Jumpa lain kali di next post, bai dan assalamualaikum ♥

No comments:

Post a Comment